NACZEPOMANIA ma nowego organizatora

NACZEPOMANIA ma nowego organizatora

Firma PTM Polska Sp. z o.o. przekazała prawo do organizacji kolejnych edycji wystawy o nazwie NACZEPOMANIA na rzecz renomowanej firmy eventowej FREETIME Poland Sp. z o.o. Powierzenie tej roli doświadczonemu zespołowi ma na celu dalsze zwiększanie atrakcyjności imprezy, ale także „odciążenie” PTM Polska z wielu obowiązków związanych z corocznym przygotowywaniem wystawy. Firma PTM Polska nie ukrywa, że zainteresowanie NACZEPOMANIĄ przeszło jej oczekiwania. Organizowanie imprezy na odpowiednio wysokim poziomie, jednocześnie przy dynamicznie rosnącej liczbie wystawców, wymaga bardzo dużego zaangażowania, co tym samym utrudnia prowadzenie działalności związanej ze sprzedażą i obsługą naczep. Z tego względu PTM Polska będzie uczestniczyła w NACZEPOMANII tylko w charakterze wystawcy. Przekazanie pałeczki organizatora przez PTM Polska na rzecz FREETIME Poland to również ukłon w stronę wystawców, którzy mogli odczuwać dyskomfort, iż organizatorem imprezy był dostawca naczep kilku renomowanych marek.

Tegoroczna, trzecia już edycja NACZEPOMANII została zaplanowana na 8 czerwca br. (sobota) w Łodzi na terenie obiektu Atlas Arena. Impreza będzie miała charakter piknikowo-plenerowy. Zgłoszenia od wystawców przyjmuje biuro FREETIME Poland; tel. 720-05-05-05, e-mail: biuro@naczepomania.pl. Dla firm, które zadeklarują swój udział do 30 kwietnia br. przewidziano atrakcyjne rabaty i pakiety promocyjne.

Pozostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.