
Marka Maxus zadebiutowała w Polsce w 2022 r. i w ciągu trzech lat wprowadziła gamę modeli dostawczych obejmującą siedem modeli, w tym aż cztery elektryczne. To ekologiczne nastawienie nie spotkało się jednak z odpowiednio ciepłym przyjęciu na naszym rynku, toteż w planach dalszej ekspansji przewidziano większy udział pojazdów z silnikami wysokoprężnymi, a także rozbudowę sieci dealerskiej. Maxus zaprasza do współpracy dealerów, którzy chcieliby stać się częścią tego sukcesu.
Nie oznacza to, że marka rezygnuje z „zielonego” transportu. W maju na polskich drogach pojawią się pierwsze egzemplarze vana średniej klasy e-Deliver 5. W I połowie roku do gamy dołączy najbardziej spektakularna nowość, e-Terron 9, elektryczny pick-up z napędem na cztery koła, z kolei pod koniec roku do sprzedaży trafi bliźniaczy Terron 9 z silnikiem wysokoprężnym. „Nasza nowa strategia już przynosi efekty. Od początku bieżącego roku notujemy bezprecedensowe wzrosty sprzedaży Maxusa za sprawą modelu Deliver 9. To duży van o ładowności do 1,2 t oraz przestrzeni ładunkowej do 12,9 m3. Z bogatym wyposażeniem obejmującym m.in. bezprzewodowe połączenie Apple CarPlay oraz dwulitrowym dieslem o mocy 150 KM dostępny jest już od 1200 zł netto miesięcznie. Teraz czas na podobne połączenie wiodących w klasie właściwości transportowych z wydajnymi i trwałymi napędami wysokoprężnymi przy bardzo konkurencyjnie skalkulowanej ofercie finansowania w kolejnych modelach Maxusa na polskim rynku” – informuje Yaroslav Gural, CEE Manager.
Polski importer marki dokonuje również zmian w sieci dealerskiej, planując utworzenie nowych punktów marki zarówno w największych polskich miastach, jak Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku i Gdyni czy Szczecinie, ale również w Zielonej Górze, Olsztynie i Elblągu.