New Holland wprowadza na rynek nową kompaktową ładowarkę teleskopową o większych możliwościach w porównaniu z modelem, który zastępuje. Maszyna TH6.26 wzmacnia ofertę marki w zakresie pełnej gamy ładowarek o wysięgu od 6 do 9 m, zaspokajając potrzeby różnych odbiorców.
Segment kompaktowy, tj. obejmujący maszyny o wysokości i szerokości poniżej 2 m stanowi znaczną część europejskiego rynku ładowarek teleskopowych. Model TH6.26 wprowadza nowe funkcje, takie jak opcjonalne węglowe filtry powietrza w kabinie, aby zwiększyć komfort i chronić zdrowie w środowiskach z uciążliwymi odorami. Ładowarkę można doposażyć w telematykę, która dzięki nowej aplikacji New Holland FieldOps pomoże właścicielom śledzić lokalizację, wydajność i inne kluczowe parametry operacyjne wraz z innymi podłączonymi maszynami New Holland w ich flotach. Dostępna jest homologacja TMR, ułatwiająca proces rejestracji w ruchu drogowym na rynkach europejskich, tam gdzie jest to wymagane. Umożliwia to fabryczny montaż zaczepów do przyczep oraz zarówno hydraulicznego, jak i pneumatycznego układu hamowania przyczepy.
Ładowarka teleskopowa TH6.26 posiada automatyczną blokadę mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu 45%, z opcją 100% blokady hydraulicznej dla maksymalnej trakcji w każdych warunkach. Inne standardowe funkcje obejmują układ hydrauliczny o stałym przepływie, elektroniczną funkcję prędkości pełzania i dwa tryby jazdy: Automotive do ogólnej pracy z maksymalną mocą i EcoSmart, zapewniający maksymalną oszczędność paliwa. Funkcja Start & Stop minimalizuje zużycie paliwa na biegu jałowym.
TH6.26 ma niższą wysokość całkowitą niż poprzednik, wynoszącą 1 955 mm, co ułatwia dostęp do niskich budynków, a szerokość zaledwie 1 920 mm umożliwia łatwiejsze poruszanie się przez wąskie przejścia, drzwi i rzędy drzew lub roślin. Ma również zaledwie 4 120 mm długości, ale pomimo dłuższego rozstawu osi 2 525 mm dla zwiększenia stabilności, promień skrętu wynosi tylko 3 250 mm. Oznacza to, że jest mniejszy aż o 17%, gwarantując odpowiednią zwrotność w ciasnych przestrzeniach. Nowa maszyna jest też o 6% lżejsza – jej masa eksploatacyjna to tylko 4700 kg, co zwiększa bezpieczeństwo jazdy na mniej stabilnych podłożach. Inną zaletą jest szersza o 11% kabina (ma 960 mm), polepszając komfort pracy operatora.
Czterocylindrowy silnik o mocy 73 KM (54,6 kW) napędza jednozakresową przekładnię hydrostatyczną oraz pompę zębatą, która zapewnia przepływ oleju 80 l/min przy ciśnieniu 210 barów. Maksymalna wysokość podnoszenia wzrosła z 5,73 m do 5,80 m, a kąt wysypu wynosi teraz 155°, w porównaniu do 129°, co zapewnia szybsze i dokładniejsze opróżnianie narzędzi roboczych.
Najważniejsze funkcje kabiny obejmują uruchamianie silnika za pomocą przycisku i konfigurowalne elementy sterujące, z ekranem dotykowym zapewniającym natychmiastowy podgląd danych silnika, skrzyni biegów i wysięgnika, a także obsługę radia DAB/Bluetooth i sterowanie światłami roboczymi. Elementy sterujące w stylu samochodowym obejmują wielofunkcyjny przełącznik na kolumnie kierownicy do sterowania światłami drogowymi i wycieraczkami. Opcjonalna kamera cofania dodatkowo zwiększa bezpieczeństwo i ułatwia cofanie oraz podłączanie przyczepy. Przednie, tylne i montowane na wysięgniku światła robocze LED zapewniają mocne oświetlenie w nocy i w nieoświetlonych budynkach.