Nowa usługa telematyczna MyMecalac Connected Services

Nowa usługa telematyczna MyMecalac Connected Services

Firma Mecalac wprowadziła nową usługę telematyczną MyMECALAC Connected Services, która pomaga w optymalizowaniu użytkowania maszyn i efektywnym zarządzaniu flotą. To odpowiednie rozwiązanie dla firm, które chcą świadomie i odpowiedzialnie prowadzić swoją politykę wykorzystania sprzętu poprzez możliwość:

  • planowania z wyprzedzeniem obsługi serwisowej,
  • ograniczenia przestojów i awarii maszyn,
  • geolokalizacji maszyn i skutecznej ochrony swojego sprzętu przed kradzieżą,
  • stałego monitorowania liczby przepracowanych godzin,
  • analizy zużycia paliwa w celu optymalizacji i zmniejszenia wydatków.

Nowa usługa została opracowana we współpracy z Trackunit, czyli kluczowym graczem w rozwijaniu platform telematycznych. Składa się z portalu internetowego mymecalac.com oraz aplikacji mobilnej „MyMecalac” i ma na celu rozwiązywanie najczęstszych bolączek branży budowlanej, takich jak sygnalizowanie, które maszyny wymagają natychmiastowej interwencji serwisowej lub przeglądu, dzięki czemu kierownictwo techniczne może być o krok przed potencjalnymi awariami. Portal internetowy to centrum informacji i wiedzy, który umożliwia menedżerom floty, właścicielom maszyn i operatorom zwiększenie wydajności, bezpieczeństwa i czasu pracy maszyn, zapewniając dostęp do wszystkich kluczowych informacji – począwszy od podsumowań na poziomie ogólnym, aż po szczegółowe informacje o maszynie. Dzięki ciągłemu, szczegółowemu monitorowaniu maszyn i inteligentnym powiadomieniom o konserwacji, przeglądach i uszkodzeniach, aplikacja pomaga utrzymać maszyny w ruchu, przy zachowaniu maksymalnej prędkości i wydajności.

Rozwiązanie MyMecalac dostępne jest:

  • standardowo w koparkach 12MTX, 15MWR i 15MC Stage V, a także w ładowarkach AS1600 i AS210e Stage V,
  • jako opcja we wszystkich innych maszynach Stage V.

Pozostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.