Zmiany w Volvo Trucks i Renault Trucks

Zmiany w Volvo Trucks i Renault Trucks

Przez sześć ostatnich lat Volvo Trucks i Renault Trucks tworzyło jedną organizację, w ramach której w podobny sposób promowano, sprzedawano i obsługiwano produkty obu marek. Od stycznia 2020 r. ma to się zmienić. Każdy z koncernów będzie mógł realizować własną strategię marketingową i sprzedażową, a współpraca zostanie ograniczona do obsługi posprzedażowej klientów poprzez własne serwisy dwumarkowe Volvo Group Truck Center. Zaplanowany proces ma zostać przeprowadzony na terenie całej Europy i tym samym również w Polsce. Jego celem jest jeszcze lepsze wykorzystanie potencjału obu marek.

Jesteśmy przekonani, że zespoły dedykowane marce na danym rynku jeszcze bardziej wspomogą naszych klientów w drodze do sukcesu, ponieważ jesteśmy lepiej przygotowani na przyszłość i możemy stać się jeszcze bardziej wydajni i skoncentrowani na naszych ambicjach biznesowych – powiedzieli we wspólnym oświadczeniu Heléne Mellquist, prezes Volvo Trucks Europe i Jean-Claude Bailly, prezes Renault Trucks Europe.

Pozostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.