Kastell obsypany wyróżnieniami!

Kastell obsypany wyróżnieniami!

Dla firmy Kastell rok 2018 rozpoczął się wyjątkowo. Wrocławska spółka otrzymała bowiem aż dwa ważne wyróżnienia. Jednym z nich jest Złoty Laur Klienta, który został jej przyznany po raz drugi z rzędu. Utrzymując pozycję nr 1 w kategorii „Jakość produktów – szczotki przemysłowe” Kastell potwierdził swoją pozycję lidera w branży. Złoty Laur Klienta to ogólnopolski konkurs, którego celem jest wyłanianie najpopularniejszych produktów, marek i usług charakteryzujących się najwyższą jakością w swojej kategorii. Co istotne wyróżnienie przyznają klienci, oceniając dokonania firmy podczas ankiet telefonicznych oraz internetowych. – Jesteśmy bardzo dumni, że to prestiżowe wyróżnienie zostało nam przyznane drugi rok z rzędu. Dowodzi to, że wysoka jakość produktów i procesów obsługi klienta są standardem w naszej firmie. Wyróżnienie to ma tym większe znaczenie, że przyznawane jest przez użytkowników szczotek, którzy mają również kontakt z produktami innych dostawców. I to właśnie oni, na tle konkurencji, wskazali firmę Kastell jako partnera godnego zaufania i dostarczającego produkty najwyższej jakości – powiedział Patryk Jaworski, dyrektor ds. marketingu i obsługi klienta.

Drugim wyróżnieniem zdobytym przez Kastell jest tytuł Super Marka, przyznawany laureatom ogólnopolskiego programu „Dobra marka – jakość, zaufanie, renoma” organizowanego przez redakcje Biznes Trendy dziennika Rzeczpospolita oraz Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej. Otrzymują je firmy, które przez trzy lata z rzędu są wskazywane jako przedsiębiorstwa godne zaufania oraz dostarczające produkty najwyższej jakości. Kastell został uhonorowany tytułem Super Marki w kategorii „Czyszczące akcesoria przemysłowe”. W ramach programu są przeprowadzane badania mające na celu określenie m.in. wartości marki, jej pozycji rynkowej, popularności i zaufania konsumentów.

Pozostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.